10 תשובות
יש לך פופקורן? גלידה?
שואל השאלה:
אפילו זהה
אין לי ממש כלום בבית לנשנש, משעמם לצפות ככה
אנונימית
יש לך שוקולד למריחה?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
יש לך בצק עלים קפוא?
שואל השאלה:
חחחחחחח לא אבל אתה חמוד שאתה מנסה לעזור
אנונימית
חח חח חח אם את ממש רוצה את יכולה להכין קוראסונים אבל תצטרכי להכין את הבצק
פיצה
את יכולה גם להכין פנקייקים ולאכול אותם אם השוקולד
אהה ואת יכולה גם להכין עוגת שוקולד בכוס במיקרוגל (תחפשי מתכונים) זה דווקא סבבה מאוד