5 תשובות
כי אין שיוויון
ולתגובה הראשונה זה לא נכון, זה עדיין קיים ברוב הגדול של המקצועות אם לא עדיין בכולם
שוביניזם אין לזה הסבר
שואל השאלה:
למה אין שיוויון? ברוב המקרים אישה עובדת יותר קשה מגבר ומשקיעה מעצמה יותר
אנונימית
שואל השאלה:
משכורת של רופא יותר גבוהה ממשכורת של רופאה
אנונימית
בכללי זה ככה כבר מלא זמן בגלל דעות קדומות, אבל זה ממש השתנה וברוב העבודות היום זה לא ככה