10 תשובות
גם רוצה לדעת :)
אנונימית
אצלנו בבית ספר ניסו לעשות מפגשים עם ערבים אבל לא עבד.
עם דתיים גם הפגישו אותנו קצת אבל אין תוכניות ממש של דברים כאלה לדעתי..
הדרך הכי טובה היא משפחה, חברים, שכנים וכו'...
אנחנו במשפחה כל הרמות של הדת מחילונים עד חרדים וזה מגניב ויש חנו שכנים חבדניקים וכיאלו ממש מגוון, יוצא להכיר אנשים שונים בעיקר במהלך החיים.
נגיד בת כמה את? את יכולה לעשות שנת שירות שזה דתיים וחילונים ביחד למשל או שנת שירות שהיא עם בדואים וכו וכו.
אם באלך סתם לשאול דברים שקשורים לדתיים/חרדים את יכולה אולי אני אדע לענות, אם יש לך דברים מסויימים.. למרות שהבנתי שאת סתם רוצה להכיר.
עם דתיים גם הפגישו אותנו קצת אבל אין תוכניות ממש של דברים כאלה לדעתי..
הדרך הכי טובה היא משפחה, חברים, שכנים וכו'...
אנחנו במשפחה כל הרמות של הדת מחילונים עד חרדים וזה מגניב ויש חנו שכנים חבדניקים וכיאלו ממש מגוון, יוצא להכיר אנשים שונים בעיקר במהלך החיים.
נגיד בת כמה את? את יכולה לעשות שנת שירות שזה דתיים וחילונים ביחד למשל או שנת שירות שהיא עם בדואים וכו וכו.
אם באלך סתם לשאול דברים שקשורים לדתיים/חרדים את יכולה אולי אני אדע לענות, אם יש לך דברים מסויימים.. למרות שהבנתי שאת סתם רוצה להכיר.
אנונימית
שואל השאלה:
לצערי בסביבה שלי אין דתיים, אין חרדים, אין ערבים ואין פלסטינים.
אני גרה בפריפריה אבל כל הסביבה הקרובה שלי די אחידה: חילונים יהודים.
שנת שירות לא יצא לי לעשות כי אני ארד מהארץ בקרוב (עד סוף י"ב) ועד אז אני רוצה להכיר עוד אנשים במדינה.
ושאלות יבשות על דתיים וחרדים אין לי ממש מה לעשות איתן, אני רוצה להכיר את הבן אדם, לשבור סטיגמות, לדבר ולהתווכח, אבל תודה על ההצעה:)
לצערי בסביבה שלי אין דתיים, אין חרדים, אין ערבים ואין פלסטינים.
אני גרה בפריפריה אבל כל הסביבה הקרובה שלי די אחידה: חילונים יהודים.
שנת שירות לא יצא לי לעשות כי אני ארד מהארץ בקרוב (עד סוף י"ב) ועד אז אני רוצה להכיר עוד אנשים במדינה.
ושאלות יבשות על דתיים וחרדים אין לי ממש מה לעשות איתן, אני רוצה להכיר את הבן אדם, לשבור סטיגמות, לדבר ולהתווכח, אבל תודה על ההצעה:)
אנונימית
אז את יכולה לחזור לארץ לשנת שירות.
שנת שירות נותנת המון מעבר ללהכיר אוכלוסיות אחרות
שנת שירות נותנת המון מעבר ללהכיר אוכלוסיות אחרות
אנונימית
מצטרפת לשאלה
^^^חילונים הם לא יהודים?
אני דתי מוזמנת לדבר
אני דתי מוזמנת לדבר
המורה שלי באזרחות מדברת הרבה על משהו שקוראים לו "search for common ground" אבל אני לא יודע הרבהעל הארגון מעבר למטרה הכללית הזאת. תכלס גם אני צריך לבדוק דברים כאלה
שואל השאלה:
אנונימיהו^
כמובן שחילונים הם יהודים... איפה כתבתי שלא?
כתבתי שהאוכלוסיה סביבי אחידה מאוד, חילונים - יהודים ולכן אני לא מכיר עוד אוכלוסיות במדינה.
אנונימיהו^
כמובן שחילונים הם יהודים... איפה כתבתי שלא?
כתבתי שהאוכלוסיה סביבי אחידה מאוד, חילונים - יהודים ולכן אני לא מכיר עוד אוכלוסיות במדינה.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית^
אני עוזבת את הארץ מרצון, לא יכולה להשאר פה עוד במצב הנוכחי, המקום שלי לא פה ולכן אני ממהרת לעזוב, אבל עדיין מאוד רוצה להכיר עוד אוכלוסיות במדינה, סה"כ אני מאוד אוהבת את המדינה:)
אנונימית^
אני עוזבת את הארץ מרצון, לא יכולה להשאר פה עוד במצב הנוכחי, המקום שלי לא פה ולכן אני ממהרת לעזוב, אבל עדיין מאוד רוצה להכיר עוד אוכלוסיות במדינה, סה"כ אני מאוד אוהבת את המדינה:)
אנונימית
הי את יכולה לבוא לפרטי רגע?
באותו הנושא: