12 תשובות
איך נראה המעיל החדש?
וכמה שעות צריך בשבילו
וכמה שעות צריך בשבילו
אנונימית
המידות די רגילות, הוא עולה 30 או 40 לא בדיוק זוכרת כרגע.
בעקרון בשביל שיהיה לך זכאות לקנות מעיל היית אמורה להיות פעילה בהתנדבות בזמן הקרונה.
אם אין לך כרגע זכאות באפליקציה גם לא תהיה לך זכאות...
בעקרון בשביל שיהיה לך זכאות לקנות מעיל היית אמורה להיות פעילה בהתנדבות בזמן הקרונה.
אם אין לך כרגע זכאות באפליקציה גם לא תהיה לך זכאות...
זה המעיל הכחול.
לקחתי את המידה הכי קטנה שהיה אפשר (סמול) וזה די גדול עליי. אני לא נמוכה או משהו (1.67) ואני די רזה, אז אם את כמוני ואפילו קצת יותר גבוהה ממני תקחי סמול
לקחתי את המידה הכי קטנה שהיה אפשר (סמול) וזה די גדול עליי. אני לא נמוכה או משהו (1.67) ואני די רזה, אז אם את כמוני ואפילו קצת יותר גבוהה ממני תקחי סמול
תקחי סמול אני עשיתי טעות לקחתי מדיום אני נראת כמו דוב
זה המעיל הכחול החדש לא הישן חשוב להדגיש, זה לא המעילים הענקיים.
מעיל די סטנדרטי ומאוד נוח לעבודה בשטח.
מעיל די סטנדרטי ומאוד נוח לעבודה בשטח.
זה ענק. ממליצה לך לקחת מידה קטנה יותר מהמידה שאת רגילה ללבוש
שואל השאלה:
כן מדברת על החדש הכחול, את האדום יש לי אי אפשר לזוז בו
אמרו לי שהחדש ענק וארוך אבל אני מפחדת שהוא יהיה קטן איכשהו, יש לי זכאות
ידיד אמר לי סמול והתלבטתי על מדיום/סמול
אבל אני אקח סמול לפי התגובות פה
תודה!!!
כן מדברת על החדש הכחול, את האדום יש לי אי אפשר לזוז בו
אמרו לי שהחדש ענק וארוך אבל אני מפחדת שהוא יהיה קטן איכשהו, יש לי זכאות
ידיד אמר לי סמול והתלבטתי על מדיום/סמול
אבל אני אקח סמול לפי התגובות פה
תודה!!!
שואל השאלה:
ולגבי פליז, זה אותו דבר? לקחת סמול או מדיום? הוא גדול?
אני מטר 63 ודי רזה
ולגבי פליז, זה אותו דבר? לקחת סמול או מדיום? הוא גדול?
אני מטר 63 ודי רזה
נפתח כבר הפליז?
לקחת s
שואל השאלה:
פליז לא נפתח
פליז לא נפתח
סמול, אני 1.70 ודי רזה
באותו הנושא: