התחברות
הרשמה
הגיוני שבחורה תתעלף בגלל שנפרדת מהחבר שלה או מתגרשת ממנו ?
30 בנובמבר 2020, 09:05
פרידות
4 תשובות
כן, אפשר להתעלף מלחץ והלם
נ
נסיכת הנוצרים
כן..?
מ
מה לרשום פה הכל תפוס
כנראה מהלחץ
ש
שיט! שכחתי את הטאקט בבית
כן כנראה מלחץ
פ
פרח שכונות
באותו הנושא:
איך זה הגיוני שבחורה ניצחה אותי בהורדות ידיים?
הגיוני שבנים יתחילו עם בחורה רק בגלל
נשמע לכם הגיוני ששרתים במשחק לא זמינים בגלל שחורים???
זה הגיוני שאני בא רק עם שחור בגלל שאני מזיע ולא נעים לי?
זה הגיוני שלבחורה אין ביטחון עצמי בכלל בגלל שהיא יפה?
הגיוני שהוא מדבר מגעיל לבחורה ובגלל זה אף אחת לא רוצה אותו?
הגיוני שהוא מדבר מגעיל לבחורות בגלל זה אף אחת לא התאהבה בו?
הגיוני שמשעמם לי בגלל שאני תקוע בחור במזרח אירופה ואין לי פה בכלל חברים ואני בקושי יכול לצאת ? יש מה לעשות בסרביה בכלל
הגיוני שמישהי שיש לה הפרעות אכילה תתעלף כל פעם שהיא מתקלחת?
אתמול עברתי ברחוב אז הסתכלתי על איזו בחורה ובגלל שהסתכלתי עליה היא רצתה להזמין לי משטרה זה נשמע לכם הגיוני?
זה הגיוני שחולצה שחורה מחמיאה לי בגלל