10 תשובות
טייץ כי זה יותר נוח,
אבל גינס יותר יפה אז אני לובשת לרוב גינסים..
ג'ינס..
ג'ינס:)
טייץ יותר יפה.. וג'ינס זה יותר יפה.
אני מעדיפה ג'ינסים d:
לזאת שמעלי ^^ נראלי התבלבלת..
וג'ינס כי זה יותר יפה ויש לי ממש קצת טייצים אז אני לובשת אותם *רק* לשיעור ספורט:)
טייץ זה נוח
אבל גיינס
טייץ זה נוחח אבל גינס זה זה יותר יפה
ברור שג'ינסים חיחי טייצים אני לובשת רק כשאני עושה ספורט, חוץ מזה אני לא שמה..
טיץ ומעל חצאית מיני
אנונימי