5 תשובות
שמעי הכל עכשיו מפוצץ באנשים.. אני אישית לא מתכוונת ללכת זאת סכנת הדבקה וגם אמרו שיש אנשים בלי מסכות ושיש עומסים אז..
אנונימית
כן יש שם מלא אנשים וזה לא כיף כבר לעמוד בתור שעה עד שבכלל להיכנס לחנות
כן, הכל מפוצץ שם ויש תורות.
כן בילו מפוצץ
כן יש תורות ענק כל הזמן
באותו הנושא: