7 תשובות
אם המערכת יחסים לא מתאימה לך תפרדי ממנו..
שואל השאלה:
אבל אני אוהבת אותו והוא אותי אבל רק בחלקים האלה זה פשוט לא
אנונימית
אין מה לעשות אם הוא לא רוצה לעשות את זה, תשאלי אותו למה הוא חושב שזה לא בסדר דברי איתו.
דיברת איתו?
אחותי זה כמו בנים לבנות אם מישהי לא רוצה אז זה לא.
נכון שמערכת יחסים אמורה לספק רצונות
אבל אולי הוא יפתח יותר בהמשך אל תלחצי
רוצה לדבר בפרטי?
תשלחי לי הודעה בפרטי רדע