5 תשובות
לי לא נראה כיאילו עשית משהו לא בסדר אבל כדאי לדבר איתה ולנסות להבין, יכול להיות שהייתה אי הבנה
לא עשית שום דבר לא בסדר, אבל נראה לי שהיא חשבה שאתה רוצה קשר זוגי או משהו ואולי היא נפגעה מקשר זוגי כלשהו בעבר או שהיא כרגע בזגיות, קיצר פשוט תלך ותסביר את עצמך זהה הכי טוב
שום דבר לא בסדר* חחח אופס
לא עשית לדעתי שום דבר בסדר, כנראה היא לא מעוניינת בקשר איתך..
בסדר גמור לפי דעתי. אבל כדאי שתתנצל, לטובתך
באותו הנושא: