10 תשובות
שחור
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
אני חושבת ששחור.
באמריקה זאת התקופה שהם קיבלו זכויות שוות..
באמריקה זאת התקופה שהם קיבלו זכויות שוות..
שחור, לדעתי הם עברו דברים יותר קשים מאשר נשים באותה התקופה
ברור ששחור
אנונימי
אנונימית היא חיפשה תגיות מה זה משנה
תחשוב איזה קשה זה היה להיות אישה שחורה...
הוא לא דיבר על זה אבל
ואיי למה כל שאלה על שחורים אתם שמים תגית של אתיופים אתיופים זה לא גזעע זאת ע ד ה
אנונימית
תלוי איפה, באפריקה נגיד זה אישה...
באותו הנושא: