8 תשובות
שואל השאלה:
^ממתי בישראל מונסטר נחשב משקה מגניב אומרים לך זה נחשב של ילדי סנטר אפחד לא רוצה להיות ילד סנטר זה ילדים שבורים
^ממתי בישראל מונסטר נחשב משקה מגניב אומרים לך זה נחשב של ילדי סנטר אפחד לא רוצה להיות ילד סנטר זה ילדים שבורים
כן עניתי לך על זה, הם היו מסתובבים בסנטר עם מונסטר ומצטלמים איתם.
וזה נחשב מגניב בכלליות, המשקה בצורה נפרדת, לא לסטריאוטיפים שיש עליו.
תשתי אם טעים לך לאף אחד לא באמת אכפת
וזה נחשב מגניב בכלליות, המשקה בצורה נפרדת, לא לסטריאוטיפים שיש עליו.
תשתי אם טעים לך לאף אחד לא באמת אכפת
שואל השאלה:
^חן הסתם שלאפחד לא באמת אכפת סתם לא הבנתי למה יש תסטיגמה הזאת
^חן הסתם שלאפחד לא באמת אכפת סתם לא הבנתי למה יש תסטיגמה הזאת
כי ילדי סנטר חושבים שזה אסטתי ומגניב
אבל.. אני ילדת סנטר! אנשים לא כולנו מזייפים דיכאון!
ולשאלה, אנחנו שותים יותר מידי מונסטר.
ולשאלה, אנחנו שותים יותר מידי מונסטר.
פעם ילדי סנטר היו שותים מונסטר ומסתובבים עם הפחיות ומצטלמים איתם, גם היום עושים את זה אבל ביותר אלגנטיות. וזה תמיד היה ידוע כמשקה "מגניב" לא רק בארץ אז זה נתפס ככה. אני אישית לא אהבתי את הטעם וניסיתי 3.
לגמרי זה באמת ממש טעים
כי ילדי הסנטר מתלהבים מזה כמו בני 12 עם אקסל
באותו הנושא: