8 תשובות
שואל השאלה:
^ממתי בישראל מונסטר נחשב משקה מגניב אומרים לך זה נחשב של ילדי סנטר אפחד לא רוצה להיות ילד סנטר זה ילדים שבורים
כן עניתי לך על זה, הם היו מסתובבים בסנטר עם מונסטר ומצטלמים איתם.
וזה נחשב מגניב בכלליות, המשקה בצורה נפרדת, לא לסטריאוטיפים שיש עליו.
תשתי אם טעים לך לאף אחד לא באמת אכפת
שואל השאלה:
^חן הסתם שלאפחד לא באמת אכפת סתם לא הבנתי למה יש תסטיגמה הזאת
כי ילדי סנטר חושבים שזה אסטתי ומגניב
אבל.. אני ילדת סנטר! אנשים לא כולנו מזייפים דיכאון!
ולשאלה, אנחנו שותים יותר מידי מונסטר.
פעם ילדי סנטר היו שותים מונסטר ומסתובבים עם הפחיות ומצטלמים איתם, גם היום עושים את זה אבל ביותר אלגנטיות. וזה תמיד היה ידוע כמשקה "מגניב" לא רק בארץ אז זה נתפס ככה. אני אישית לא אהבתי את הטעם וניסיתי 3.
לגמרי זה באמת ממש טעים
DF1
כי ילדי הסנטר מתלהבים מזה כמו בני 12 עם אקסל