3 תשובות
לא נראה לי שהוא יחשוב שאת נואשת,
אם את רוצה לשלוח הודעה ולדבר איתו תישלחי.
זה נשמע כאילו שהוא מנסה לגרום לך
לעשות צעד בעצמך ושכל האדישות הזאת
היא דווקא בשביל שתרדפי אחריו
אם את רוצה לשלוח הודעה ולדבר איתו תישלחי.
זה נשמע כאילו שהוא מנסה לגרום לך
לעשות צעד בעצמך ושכל האדישות הזאת
היא דווקא בשביל שתרדפי אחריו
אנונימי
שואל השאלה:
בגלל שהוא אדיש אליי אני מתביישת להתחיל שיחה זה כאילו מרגיש לי מביך ופתטי, כאילו שאני רודפת אחרי מישהו שהדבר הכי מושקע שהוא כתב לי השבוע זה "טוב"
הוא לא יחשוב שאני נואשת?
בגלל שהוא אדיש אליי אני מתביישת להתחיל שיחה זה כאילו מרגיש לי מביך ופתטי, כאילו שאני רודפת אחרי מישהו שהדבר הכי מושקע שהוא כתב לי השבוע זה "טוב"
הוא לא יחשוב שאני נואשת?
אנונימית
סתם משחקים
יש גברים שחושבים שכל אישה בעולם אוהבת מניאקים ושקצת אדישות זה מה שיגרום לך להמשך אליו יותר
לא חושב שירד לו ממך אחרת הוא לא היה כותב לך בוקר טוב ומתחיל שיחות, תנסי להתחיל שיחות גם את, אולי זה מה שהוא רוצה
יש גברים שחושבים שכל אישה בעולם אוהבת מניאקים ושקצת אדישות זה מה שיגרום לך להמשך אליו יותר
לא חושב שירד לו ממך אחרת הוא לא היה כותב לך בוקר טוב ומתחיל שיחות, תנסי להתחיל שיחות גם את, אולי זה מה שהוא רוצה
באותו הנושא: