8 תשובות
אף אחד לא מדבר כלבית אז במעשים וחיטופים הוא ידע שאת אוהבת אותו
אנונימי
דבר ראשון, לאמץ. דבר שני יש לכלבים סימנים נניח שהם שמחים- הם מקשקשים בזנב בתנועות מעגליות. יש המון כאלה בגוגל, אחרי כמה זמן כבר תזכרי את הכל בעל פה
תלמדי כלבית/ תלמדי אותו עברית
שואל השאלה:
לא מצחיק^
אנונימי
הי, קודם כל, אני ממליצה לאמץ.
יש כל כך הרבה כלבים במדינה שממיתים אותם (מרעילים אותם) כל הזמן כי אין יותר מקום במכלאות ואין להם מה לעשות איתם. אני אימצתי את הכלבה שלי כשהיא הייתה בסיכון של המתה, ואני כל כך שמחה על זה. אני מרגישה שנתתי לה הזדמנות לחיות כמו שהגיע לה.
בנוסף, רוב הכלבים הקנויים נוצרים דרך הרביות בכוח, שלוקחים את הכלב מעל הכלבה ופשוט נותנים לו לאנוס אותה בשביל גורים.
זה אמיתי לגמרי, ואנשים עושים את זה בשביל למכור גורים באלפי שקלים.
בכל מקרה אני לא יכולה להכריח ואם נורא חשוב לך תקנה, אבל עדיף תמיד אימוץ.
אנונימית
**לאמץ
ממליצה על מאלף? שיעזור בין תקשורת, לבנות אמון, שיקשיב לך.
כמו שאמרו כאן אף אחד לא מדבר כלבית , אבל זאת חיה עם אינטליגנציה מאוד גבוה הם מבינים עד 250 מילים . אז אולי הוא לא יענה לך בשפה אנושית אבל הוא יבין אותך
באותו הנושא: