4 תשובות
ואי ואי כפרה
אל תהיי ככה זה נשמע שאת תלותית רצח
בנאדם התגייס
יש שיחות וידאו
אל תהיי ככה זה נשמע שאת תלותית רצח
בנאדם התגייס
יש שיחות וידאו
הי אהובה
הכל בסדר!!
חבר זה חשוב, אבל חשוב שלא תשימי את כל חייך בידיים שלו כדיי שלא תגיעי למקרים כאלה.
לא משנה כמה את אוהבת אותו, את צריכה ללמוד לשחרר. אם חס וחלילה תיפרדו, מה יהיה?
אני לא מתכוונת להעביר ביקורת, אבל כדאי שתעבדי על לשחרר אותו ולדעת שהכל יהיה בסדר.
הכל בסדר!!
חבר זה חשוב, אבל חשוב שלא תשימי את כל חייך בידיים שלו כדיי שלא תגיעי למקרים כאלה.
לא משנה כמה את אוהבת אותו, את צריכה ללמוד לשחרר. אם חס וחלילה תיפרדו, מה יהיה?
אני לא מתכוונת להעביר ביקורת, אבל כדאי שתעבדי על לשחרר אותו ולדעת שהכל יהיה בסדר.
אנונימית
חחח ואני חשבתי שאת תגידי אני פוחדת עליו
אנונימי
ממליצה לך לדבר איתו בשיחות וידיאו או טלפון, חשוב שיהיו לך עוד חיים מלבדו כי זה לא טוב להיות תלויה בו, אל תדאגי הכל בסדר❤
באותו הנושא: