3 תשובות
את יכולה להביע את הדעה שלך לכל השאלות ששאלת פה ? באמת מעניין אותי מה הדעות המיוחדות שלך :)
(לא בקטע רע, סיקרנת אותי)
אנונימית
כן. לצערי, אנשים מפחדים להגיד מה הם חושבים.
אני לא חושבת שזה תמיד פוליטקלי קורקט וחשוב להבדיל בין זה לבין כבוד ומוסר. הרבה חושבים שלהגיד הערה גזענית למישהו ואז כשמישהו אומר שזה לא בסדר אז הוא מדבר פוליטקלי קורקט ושהוא צבוע.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית לרוב אני אומרת את האמת ישר בפנים ולא פוחדת אבל בסטיפס, בדרך כלל אני עונה או שואלת רק מאנונימי בנוגע לדעות שמושכות ויכוחים בגלל שאין לי כוח גם שיתקפו אותי בפרטי
השאלה לא ממש קשורה אלי עכשיו בכללי סתם זרקתי שאלות כדי להדגים מה שאני חושבת זה חא קשור לשאלה
אנונימית