5 תשובות
זה טעים רצח ! אבל חשוב שהחלב יהיה ממש רותח
לדעתי זה כמו לשים חלב ואז שוקולית ואז כל הטעם ירד למטה וירגישו רק חלב וטיפה טעם של שוקולד.
זה טעים תנסי
שואל השאלה:
אבל ירגישו את הקינדר? חבל לי עליו):
אבל ירגישו את הקינדר? חבל לי עליו):
זה לא טעים עם קקאן בפנים כי אז הוא הורס את השוקו ולא נמס בתוך החלב החם
באותו הנושא: