7 תשובות
יצאת בסדר גמור
יצאת ממש בסדר זה הם המטומטמים פה
יצאת בסדר לגמרי איזה מזעזעים הם
מצטערת שעברת את זה
מצטערת שעברת את זה
לא
אנונימית
היא אפילו לא חברה שלך למה שתהרוס את הקשר שלהם בשבילך, הם חברים טובים..לא היית צריכה לתת לה כאפה, היא לא אשמה שהיה לך חבר זין
יצאת בסדר גמור והוא אפס שאין דברים כאלה! ולדעתי אותה ידידה בתור אישה הייתה צריכה לבוא ולספר לך
את האמת, אם אתן לא חברות טובות והיא פשוט ידידה טובה מאוד שלו אז למה שהיא תספר? הוא ביקש ממנה לשמור את זה בסוד ושניהם חברים טובים אז מן הסתם שהיא תעשה את זה.
אבל אם אתן חברות שמדברות ויש לכן כמה דברים במשותף אז זה לא בסדר מה שהיא עשתה ויצאת סבבה לגמרי.
אבל בכל מקרה הוא זה אשם לא היא. אין סיבה שתצאי עליה.
אבל אם אתן חברות שמדברות ויש לכן כמה דברים במשותף אז זה לא בסדר מה שהיא עשתה ויצאת סבבה לגמרי.
אבל בכל מקרה הוא זה אשם לא היא. אין סיבה שתצאי עליה.
באותו הנושא: