11 תשובות
תשלחי לו הודעה
יש לי חברה שחייבת לי 7 שקל לפני 6 שנים
שים אותו במרתף עד שהוא יביא לך
לגנוב ממנו בחזרה :)
שואל השאלה:
אני בן
אנונימי
זה רק 10 שקל לא צריך לבכות
אם זה כזה חשוב אז לומר לו
ישלי שני אנשים שצריכים להחזיר לי 50 ולא החזירו, כפרת עוונות, עזרתי להם שהם היו צריכים :)
ואם זה מפריע לך ממש פשוט תשלח לו הודעה :)
יקמצן מנייאק
וואלה מתחת ל50 שקל לא מדבר איתך על זה בכלל
שואל השאלה:
כן אבל עם אני ישלח לו הודעה הוא יאמר שהוא לא זוכר ויכחיש את זה
אנונימי
זה עשר שקל בסך הכל תתפשר ואם זה חשוב לך ממש פשוט תגיד לו או שתבקש ממנו שיקנה לך משהו 10 שקלים ואז הוא יגיד לך להחזיר לו ואז תגיד לו כמו שהחזרת לי את ה10 שקלים מלפני חצי שנה לול
באותו הנושא: