4 תשובות
יש כזה קטע שכשעוברת מכונית צהובה צריך להביא בוקס או מכה ליד מי שלידך o. ם
יש משחק נסיעתי כזה שילדים נוהגים לעשות בנסיעות ארוכות שמשעמם והוא הולך ככה-
מתי שרואים מכונית צהובה על הכביש נותנים כאפה/מכה לחבר שיושב לידך. משהו כזה.
ולכן הגורם מס 1 לאלימות זה מכונית צהובה ;) מקווה שעזרתי
מתי שרואים מכונית צהובה על הכביש נותנים כאפה/מכה לחבר שיושב לידך. משהו כזה.
ולכן הגורם מס 1 לאלימות זה מכונית צהובה ;) מקווה שעזרתי
שהולכים עם מישהו ורואים מכונית צהובה מרביצים לו
נגיד את הולכת עם חברה ברחוב ופתאום את רואה מכונית צהובה אז את צריכה להביא לה כאפה חחח אז יעני זה הגורם לאלימות ;)
באותו הנושא: