11 תשובות
כי הם טיפשים
כי יש מימ עכשיו על אחים חורגים כאילו בגלל שבפורנו אומריל "what are you doing step bro"
כי בפורנן תמיד יש step sister וכאלה
אנונימית
כי הם מפגרים
הם רואים יותר מדי פורנו
לא יודע :)
כי הם טמבלים כנראה
למה שיצחקו על זה
חחח
זה שיש לך אחות חורגת זה לא אומר כלום!!!
זה לגמרי נורמלי שיהיה לך אחות חורגת
והיא עדיין אחותך
ואם הם צוחקים על תדברי איתך
זה לגמרי נורמלי שיהיה לך אחות חורגת
והיא עדיין אחותך
ואם הם צוחקים על תדברי איתך
איתם*
באותו הנושא: