8 תשובות
בנים באופן כללי מעדיפים נמוכות אבל הגובה לא משנה לבנים כמו שנדמה לך. בכל מקרה את נמוכה אבל בגדר הנורמלי, זה אחלה גובה
אוהבים לא ממש גבוהות ולא ממש נמוכות. אבל הם רוצים מישהיא שלא תיהיה גבוהה מהם
אני גם גמדונת כמה נפלא
נמוך סבבי
שואל השאלה:
אני 16 אבל לא גבהתי מכיתה ה
אנונימית
תלוי בגיל, מעל גיל 17 נמוך מאוד
איזה גיל את?
סבבה ונמוכות
אנונימי