7 תשובות
כן אני מאוג אוהב להגיד "the audacity"
את לא היחידה גם אני
אקזקלי.
גם אני אוהבת את הצליל של אנגלית
כןן כל הזמן אני אומרת את זהה
כןן גם אני ככה
אני גם אומרת מילים במבטא בריטי כי זה כיף עוד מישהו עושה את זה?
אני גם אומרת מילים במבטא בריטי כי זה כיף עוד מישהו עושה את זה?
את לא היחידהה יגמגגצג גם אני
באותו הנושא: