14 תשובות
לא...זה בסך הכל שיר
לא...זה בסך הכל שיר
בכלל לא
לא אני אריאנטור ואני בן ואני מקשיב לה 24/7 ואני סטרייט
לא, אני שומע אותה גם לפעמים
אנונימי
דניאל זו אעלק טעם רע לא נראה לי יש לך מושג מי זאת אריאנה גרנדה וכמה שירים נדירים יש לה
אנונימי
ממש ממש לא, וכל מי שאומר שכן פשוט.. סתום
אנונימית
לא
לאלאלא.
לא זה עושה אותך עם טעם רע במוזיקה פשוט