5 תשובות
הכל טוב תרגעי זה לגיטימי שאת קצת חוששת אבל הכל בסדר, כל הילדים שיהיו איתך הרוב לא מכירים אחד את השניי וככה מכירים ילדים ואני בטוחה שהכל ילך טוב
אנונימית
יקבלו אוצל זה בטוח אל תדאגי ולגבי חברים את תכירי ברבה ילדים בתיכון
אם אני התקבלתי לתיכון כל אחד יכול זה בסדר (היה לי חמישה נכשלים במחצית של ט)
הלוואי שזה היו הבעיות שלי
אנונימית
היי היי אני בטוחה שאת בן אדם מדהים והרבה ירצו להיות חברים שלך, נקווה שיהיה טוב :)
ודרך אגב אני מאוהבת בכינוי ביי