159 תשובות
s
s,m
xs-s
s
s או m
אם זה אפשרי בסקאלה שלך - אני xxxxl
xxs וזה גדול עלי
s
xs או s
m-s
xs ואם יש אז xxs או בילדים מידה בערך 12-14 תלוי
s-m
xs אבל עדיף פחות חחח
p/xs
m כמעט בכל החנויות
m
מידה ממש לא קובעת אם אדם הוא שמן או רזה.
זה תלוי בטונות דברים (גודל החזה,היקף,גובה)
מידה ממש לא קובעת אם אדם הוא שמן או רזה.
זה תלוי בטונות דברים (גודל החזה,היקף,גובה)
xs-s-m תלוי בבגד
xs-m
תלוי בגזרה פשוט אני רזה ויש לי חזה גדול...
תלוי בגזרה פשוט אני רזה ויש לי חזה גדול...
xs-s
xs
xs
מעציב אותי שיש פה בנות שהן s וכשאני חושבת על זה המידה הזאת בחיים לא תעלה עליי
xs ועל מה בדיוק כל המינוסים לאנשים שאשמו מידה קטנה באמת שאני לא מבינה את זה
חולצה: s
מכנס: m
מכנס: m
l לרוב אבל אם אני קונה מהמחלקה של הבנים אז זה s חחח
מידה m
אנונימית
אז רק אני לובשת בגדים אוברסייז?
ועל מה המינוסים? זאת המידה שלהן
ועל מה המינוסים? זאת המידה שלהן
יאיי *סמיילי מחייך כזה חמוד*
s-m
אנונימית
מה זה אןבר סייז ?
על מה המינוסים אני רק שאלתי מה זה..
על מה המינוסים אני רק שאלתי מה זה..
אנונימי
m
אנונימית
xs
וואו זה תלוי בחנות
בדרכ זה s
אבל אני מתה על אוברסייז אז לפעמיים גם m/l
בדרכ זה s
אבל אני מתה על אוברסייז אז לפעמיים גם m/l
s/m התחלתי לרדת סוף סוף לסמול
אנונימית
s או m
תלוי באיזה בגד , לפעמים אני קונה גם אובר סייז בשביל שזה יהיה גדול כזה .
תלוי באיזה בגד , לפעמים אני קונה גם אובר סייז בשביל שזה יהיה גדול כזה .
m/l
אנונימית
בעיקרון s אבל אני קונה רק m ו-l כי אני לא מרגישה בנוח עם בגדים צמודים
m/s
m
אנונימית
s-m
תלוי בבגד אם בא לי אותו צמוד או קצת יותר משוחרר
לרוב סמול
תלוי בבגד אם בא לי אותו צמוד או קצת יותר משוחרר
לרוב סמול
s אבל מעדיפה ללבוש m כי אני אוהבת בגדים שטיפה גדולים עליי
אנונימית
למה מינוסים יא מסכנים שאלו שאלה והם עונים מה הבעיה
לשאלה אני xs,s בחולצה
במכנס אני חושבת שמדיום
לשאלה אני xs,s בחולצה
במכנס אני חושבת שמדיום
אנונימית
בחולצה - s-xs
לרוב s אבל זה ממש תלוי איפה
לרוב s אבל זה ממש תלוי איפה
s,xs
xs-s
לא בקטע רע אבל אתם לא יכולים לעשות פה באמת לאנשים מינוסים כי זה לא דעה זה עובדה...
לא בקטע רע אבל אתם לא יכולים לעשות פה באמת לאנשים מינוסים כי זה לא דעה זה עובדה...
s
קונה m,l,xl
קונה m,l,xl
xs או s
xs-s
אנונימית
אני ברגיל m , נראה לי אני כבר l עם זה משנה
אבל אני אוהבת שגדול עליי אז אני קונה xl
אבל אני אוהבת שגדול עליי אז אני קונה xl
כאילו אלה שמקבלות מינוסים זה כי אתן כותבות את זה בגאווה.
גם אני xs-s אבל נשבעת הדרך שאתן כותבות את זה מעצבנת אז אני מבינה מאיפה מגיעים המינוסים
גם אני xs-s אבל נשבעת הדרך שאתן כותבות את זה מעצבנת אז אני מבינה מאיפה מגיעים המינוסים
אנונימית
מה , מה מעצבן בxs - s
xs / s
אנונימית
בין xs לm
אני אוהבת אוברסייז אז זה m בשבילי
המידה שלי זה xs 18
המידה שלי זה xs 18
xs-m, זה תלוי בבגד
s-m
s
xs, s
xs-s אבל בחולצות לפעמים אז 18 ובטייצים y
m אני אוהבת שבגדים גדולים עלי
תלוי בבגד... לרוב xs ... אבל יש פעמים שאני קונה s ואפילו m אוהבת שגדול עליי חח
s,m
xs-s ובמקרים מיוחדים m
אני xs או s ולפעמים אני מזמינה m אם אני רוצה שזה יהיה גדול עליי
אבל בעיקרון זה תלוי בחנות
אבל בעיקרון זה תלוי בחנות
s-m
תלוי באיזו חנות ואיזה בגד.
ומה הבעיה פה? אנחנו נערות רובנו,
תלוי באיזו חנות ואיזה בגד.
ומה הבעיה פה? אנחנו נערות רובנו,
m l תלוי איזה בגד אפשר גם s לפעמים זה ממש תלוי בגזרה ובחולצות s m
l m
חחח סמול זה אוברסייז עליי לפעמים
xs-s
מה גאווה
למה מי שמידה שתיים מעליי לא צריכה להיות גאה?
את חצופה
בסך הכל ענו על שאלה
מה גאווה
למה מי שמידה שתיים מעליי לא צריכה להיות גאה?
את חצופה
בסך הכל ענו על שאלה
תלוי מה אני רוצה אם אני רוצה צמוד וקצר אז s מפה אני יכולה גם להגיע ל-l אם אני רוצה אוברסייז
אנונימית
xs או s
xs
מה הקשר כותבות בגאווה זה כמו שנכתוב m-l למה מה רשמו xs-s אני רזה תתפוצצו!??!!
xs-m
s
אנונימית
אני אוהבת בגדים ממש גדולים אז אני קונה xl נראלי שאני m אני לא באמת יודעת
חולצות בדרכ s גנסים אני אף פעם לא אוהבת שזה בדיוק במידה שלי אז תמיד אני לוקחת m וזה גדול
xl,xxl
m
xs-s.
xs, כשאני רוצה את זה קצת גדול s
סוף סוף באמת עליתי ממידת תינוקות
סוף סוף באמת עליתי ממידת תינוקות
xs, s, יש בגדים שאפילו m
m , יש לי פריטים שהם s אבל מעדיפה m
וגם xl אם אני רוצה אוברסייז
וגם xl אם אני רוצה אוברסייז
xs
xs
m-l תלוי ממש בגזרה, אם זה סקיני וזה
אבל בגלל שאני לובשת לרוב רק בגדים ענקיים אז xl/l/xxl
אבל בגלל שאני לובשת לרוב רק בגדים ענקיים אז xl/l/xxl
אנונימית
xs,s
xl
s אבל נגיד שאני מזמינה בגדים אזm
s או m
xs-s
אנשים רושמים xs שאני לארג'
באלי לבכות
xs או s
חולצות m-l
מכנסיים l-xl
מכנסיים l-xl
בין xs ל- s ל-m
זה תלוי הבגד...
זה תלוי הבגד...
s
s,xs
זה תלוי אם אני רוצה שהבגד יהיה צמוד אז xs אם אני רוצה שהוא יהיה רופף כאילו חולצה טישרט רגילה אז s ואם אני רוצה קפוצון שיהיה גדול ורחב אז m
אני m
אבל לפעמיים אני יכולה להיות בחולצות ומכנסיים גם s
במקרים ממש נדירים אני לוקחת גם l.
אבל לפעמיים אני יכולה להיות בחולצות ומכנסיים גם s
במקרים ממש נדירים אני לוקחת גם l.
m,s
xs או ילדים
ואני 1.62
ואני 1.62
xs או s
xs/s
אני עדיין מידה 16
xl; l
אבל למה
כאילו סבבה אני ארשום וזה אבל זה באמת עוזר למשהו
כאילו סבבה אני ארשום וזה אבל זה באמת עוזר למשהו
מאוד תלוי בבגד בדרך כלל s
xs - s
xs אני פיצית
m מידיי פעם l
m מידיי פעם l
תלוי באיזה חנות זה בין xs ל m
בדרך כלל s או m, תלוי בחנות ובגזרה של הבגד, לפעמים גם xs
בתכלס אני xs אבל אני תמיד לוקחת
l
l
xs
s או m אם אני רוצה שזה יהיה טיפה גדול
xs-s
xs/s
s-m אבל אני אוהבת ללבוש גקטים xl של בנים 0-0
אנונימית
ברגליים s xs ובגוף העליון s m כי ישלי ידיים ארוכות
s,m
xs-s
xs או s תלוי איפה
xs s כשאני קונה מאינטרנט וזה made in china אז לפעמים אקח גם m
m , s
s-m
בין s ל m
xl ומעלה
m
xs
xxxxxxxxxxxxxl, סתם, אני s
אנונימית
"אוי אני אקסטרה סמול אני כול כך קטנה"
בטח כי את בת 13 ולא מפותחת בשום צורה בטח שאת אקסטרה סמול
בטח כי את בת 13 ולא מפותחת בשום צורה בטח שאת אקסטרה סמול
אנונימית
חחח אצלי אין בדרך כלל כי לפעמים אני אוהבת שזה יותר גדול ממה שזה אמור להיות ולפעמים המידות שונות אז אני xs-m
בחולצות אני xs או s במכנסיים אני s או m המידות שלי משתנות בין הבגדים
xs s
אנונימית
l/xl
lאו xl
באותו הנושא: