6 תשובות
לא, אני אומר "לא הבנתי".
אני פשוט אומרת שתוק
חחח תלוי אבל לפעמים כן
וואו כן
זה ככ מפדח אבל אני מקווה לטוב
זה ככ מפדח אבל אני מקווה לטוב
כן כולם עושים את זה
כן
באותו הנושא: