9 תשובות
כי הן רוצות שיתייחסו אליהן בגוף הזה
משהו כזה
שואל השאלה:
אבל זה אומר משהו עליהן?
אנונימית
לא בהכרח, זה פשוט אומר שזה הלשון פניה שלהן,
הרבה בנות (כמוני) עושות את זה כדי לתמוך בקהילה הטרנסית ולגרום לזה שלשים לשון פניה בביו יהיה נורמלי ולגיטימי.
לשון פנייה כדי לעזור לקהילת הטראנסים
^^^^^מה הקשר אינדי גירלס? דפוקה
לשון פנייה
הלשון פניה שלהן
הלשון פנייה שלהן, גם בנים עושים את זה דרך אגב, כותבים לשון פנייה בביו כדי לתמוך בקהילה הטראנסית ולנרמל את זה ובנוסף שאף אחד לא יצטרך לנחש באיזה לשון פנייה לפנות אליכם, ממליצה לך לשים את זה בביו גם :)