13 תשובות
הם רוצים להרגיש טוב עם עצמם
כי הם רוצים להרגיש בנוח עם עצמם
משל עצמם אפשר להבין
אובססיה לגבי משקל של אחרים זה מה שלא מובן
שואל השאלה:
אני מתכוון משקל של אחרים
סתם שאלה כמה את שוקלת?
אנונימית
גם אני לא
משקל זה רק מספר, מה שחשוב זה המראה
שואל השאלה:
^אנונימית
אני בן ואני שוקל 52 גובה 1.67 גיל 12 שזה כזה 18 וחצי bmi
אין לי מושג...
אף פעם לא הייתי שמנה במיוחד אז אף פעם לא היה אכפת לי ממשקל...

r. george
^ מלכת האבוקדו
את צודקת בעיקרון, אבל יש מצבים שאפשר להגיע למשקל יתר וזה לא בריא בכלל.
זה לא רק מספר.
שואל השאלה:
למה זה לא בריא אגב?
השמנה היא מצב של עודף משקל. מההגדרה הזאת משתמע שלכל אדם יש משקל רצוי. ניתן לחשב מהו אותו משקל רצוי באמצעות נוסחה פשוטה שתוצג בהמשך. יש להדגיש שהשמנה היא בעיקר בעיית בריאות, שכן היא מגדילה את הסיכון לחלות במחלות רבות ובהן סוכרת, לחץ דם גבוה, יתר שומנים בדם (ובכלל זה יתר כולסטרול), שבץ מוחי, מחלת לב איסכמית, אי־ספיקת לב, סרטן ומחלות של מפרקי הגוף.

זה מה שלקחתי מתוך כתבה של אתר "כללית".
כמובן שיש עוד דברים באינטרנט, פשוט תחפש.
זה לא האנשים, זה החברה שלנו.
כשאת רואה פרסומות ענקיות של נשים עם אף סולד, בטן שטוחה ופנים קטנות, ברור שזה יהיה המודל יופי.
אנונימית
משיכה ובריאות...