7 תשובות
1. למחוק סטיפס
הי אהובה,
אני חושבת שזה תלוי אך ורק בך.
בן אדם מאמץ את הגישה שלו לחיים, וככה הוא מרגיש כלפי סיטוצאיות שקורות לו. אם תהיי חיובית ואופטימית, אז גם מהסיטואציות הכי גרועות את תוכלי ללמוד. אני ממליצה לך לחשוב על דברים טובים, דברים שעושים לך טוב בלב. זה יכול להיות שירים, או לדבר עם סבתא שלך או אמא שלך, כל דבר. תאמצי את זה באופן קבוע, ואת כבר תראי שיהיה לך יותר טוב.
אנונימית
אין דבר כזה וזו דרך לא בריאה לחיות :)
אי אפשר, אין דבר כזה בן אדם שהוא תמיד מאושר
לשמוע ריק אסטלי כל בוקר
פחות לצפות.
להתחיל את היום בתודה על מה שיש לי.
כלום לא מגיע לי ולכן כל מה שיגיע אני אגיד עליו תודה.
לשים שירים שמחים.
לדבר עם אנשים שאת אוהבת.
ללמוד משהו שאת אוהבת.
פשוט להתמקד בעשייה של דברים שאת אוהבת.
זה קשה רצח וגם אני לא הצלחתי אבל פשוט לעשות. גם אם אין לך עם מי, בא לך לעשות משהו? לכי, אין לך עם מי? לכי לבד.
לא טוב לך, תעשי שינוי.
אנשים מתלוננים שהחיים שלהם לא כמו בסרטים, אבל שום דבר לא יקרה לבד צריך לפעול.