10 תשובות
כן, סטטוס > הסטטוס שלי > שלוש נקודות( . . . ) > שתפ/י > העתק > הדבק
אשמח לפרגון (:
מה חחח למה אתה מעתיק ממני את התשובות?
מי מעתיק אמא
שואל השאלה:
חחחח אני בוכה
אנונימית
אני פשוט אתעלם מזה
כן עדיף לכולנו (:
בשמחה יקירתי :)
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
כן, סטטוס > הסטטוס שלי > שלוש נקודות( . . . ) > שתפ/י > העתק > הדבק .
:)