6 תשובות
אל תשכח שזה סטיפס.... הכי חשוב בסופו של דבר זה מה היא מרגישה ומה שניכם חושבים שנכון בשבילכם
זאת ערד?
אנונימית
להתקדם לוואטסאפ או לאינסטגרם
אבל אל תשכח שאם זה סטיפס אתה לא באמת מכיר אותה עדיין
אבל אל תשכח שאם זה סטיפס אתה לא באמת מכיר אותה עדיין
תעבור איתה לווצאפ ומשם אחרי כמה זמן תגיד לה את הרגשות שלך
תביא לה פרחים
שואל השאלה:
חחח אהבתי^
חחח אהבתי^
אנונימי
באותו הנושא: