16 תשובות
הגיוני מאוד
יש מצב
אני מאמינה שאלוהים לא יכעס עליך כל עוד את בן אדם טוב לא משנה איך את מתלבשת או כמה עגילים יש לך
שואל השאלה:
אלה שעונים שזה הגיוני,אתם דתיים במקרה?
אנונימית
לא דתייה דתייה אבל מסורתית
קרה לי גם, לי הזה הרגיש כאילו בגלל שהתרחקתי ועזבתי, למרות ששמרתי עצ חלק מהדברים, השם אומר טוב, את חושבת שיהיה לך טוב ככה? בסדר. וכאילו "משחרר" כדי להראות לך שהדרך הכי טובה היא הדרך שבה התחלת.
מבינה פחות או יותר?
זה קרה לי ועברתי את זה שנה בערך, הכל התהפך, אמא שלי עזבה, ברחתי מהבית , דיכאון והכל. והכל היה כדי לחזור חזרה לאלוקים אז תכלס, זה היה שווה כל רגע
לכולם קורים דברים רעים.
אולי בגלל שעברת את השינוי הזה אז את יותר שמה לב לדברים האלו וישר מפרשת את זה לזה
אני לא יודע אם זה קשור
אני מסכים עם skyless אחרי שנויים גדולים יש הרבה בעיות לאוו דווקא בגלל החטאים או כל דבר כזה
מן הסתם.
אבל בסוף משלמים
ה' לא נשאר חייב

"לעומת זאת, פגם הברית הוא, כשמשחיתים את יצר החיים הזה. במקום לקדש אותו באהבה שבין בני הזוג במצוות עונה ופרו ורבו, משחיתים אותו בתאווה אנוכית או בניאוף. וזה היה חטאם של בני דור המבול, שעליהם נאמר (בראשית ו, יב): וַיַּרְא אֱלוֹהִים אֶת הָאָרֶץ וְהִנֵּה נִשְׁחָתָה, כִּי הִשְׁחִית כָּל בָּשָׂר אֶת דַּרְכּוֹ עַל הָאָרֶץ. ומתוך כך המשיכו להיגרר אחר היצר וחטאו בניאוף, עבודה זרה וגזל, עד שנשחת העולם כולו במי המבול. ואמרו חכמים, שכשם שהם חטאו ברותחים, שהטו את האש שהיתה צריכה לעורר את אהבתם במסגרת הנישואין לחטא של הוצאת זרע לבטלה וניאוף, כך נענשו ברותחים, שמי המבול היו רותחים (סנהדרין קח, א-ב)."



לדעתי, לבוש צנוע, - הרבה יותר חשוב משמירת שבת
כי כשאת לא שומרת, את לא מחטיאה אחרים
בניגוד גמור לשמירת העיניים, שיכול להיות שאת אפילו הורסת, לבן אדם שניסה לשמור על עצמו יותר, ומקלקלת לו רצף ארוך של שמירת ברית, (אין צורך להגיד, שזה יכול לגרום לו להתדרדרות רוחנית רבה, בזה שיאמר לעצמו 'כבר נכשלתי אתמול' ונכנס לעצבות המביאה לידי חטא)


בכל מקרה, ייעוץ מקצועי את יכולה לקבל בקו ההלכה *3030, שיחה חינמית, 24 שעות ביממה
^שפינוזה בכבודו ובעצמו
אני לא מאמינה באלוהים, אבל יכול להיות
ברור שזה ככה. הרי היו לך פעם זכויות בשמים. סימן שה' אוהב אותך, ומנסה לעורר אותך. אחרת היה נותן לך להמשיך בשלך, ושיהיה לך כיף בדרך החדשה שלך כדי שבסוף שתשלמי על זה ביוקר.
אנונימי
לכולנו קורים דברים רעים
אני לא מאמינה אבל אני חושבת שאם את אוהבת את זה אז זה לא אמור להפריע למישהו
אני לא אוהב לךרש דברים כמו 'מסר מהשמיים'.

אם יש לך ספקות באמונה, כנראה חסר לך משהו שפירשת את הצרות כמו סימן. במקום להדחיק (מה שרוב העולם עושה), תחפשי בעצמך תשובות. תחקרי מה חסר לך ותבדקי; למה את עושה דברים מסויימים, מה גרם לך לעזוב, מה המטרות שלך לשנים הקרובות ואיך את מממשת את זה...
וגם תראי למה ביהדות הרבה דברים כאלה אסורים, מה כל כך חשוב בצניעות, ולמה הפסקת לקיים אותם.
לא זה לא.
כי לדעתי אלוהים לא קיים.
אבל אני כן מאמינה שמחשבה יוצרת מציאות, את מאמינה שדברים רעים יקרו לך והם קורים.
ורק שתדעי שלכולם קורים דברים לפעמים, עשית שינוי גדול, בגלל זה את חושבת ככה.
גם יש דבר זה צירופי מקרים...
^^^^התבדחתי
שפינוזה בתורת המידות כתב שחרטה זה מידה גרועה מכיוון שזה גורם לך לסבול לחינם יותר ורק הטיפשים והמון העם מתחרטים
וכתבת שזה לא הגיוני שזה בא כדי שהיא תתחרט