3 תשובות
אני החברה לול
תראי אם לא טוב לך בבית ספר שאת נמצאת בו עכשיו או שאת חושבת שיהיה לך יותר טוב שמה עדיף שתלכי
בתור אחת שעברה לשוחרים של חיל האוויר (אבל בצפון) לבד כשאני לא מכירה אף אחד, אני מציעה לך לנסות, תהיי בקשר עם החברה עדיין אבל תוכלי להיות בבית ספר אחר שטוב לך בו
באותו הנושא: