7 תשובות
וואי תפסיקו לקרוא פאנפיקים על לארי זה לא מכבד את לואי והארי דבר שני לארי זה לא אמיתי (:
אנונימית
מה לא מכבד אותם , מה זה משנה להם ?
ואני קוראת פאנפיק לארי, אבל רוב הפעמים זה פשוט לא דומה לאיך שהם באמת .
חוץ מזה שאני לא קוראת ספיציפית רק לארי , אני קוראת הכל , לפעמים זה לארי לפעמים לא.
ואני מצטערת אבל אני לא הולכת לשנות את הדעה רק כי מישהי מאנונימית אמרה לי .
אבל יום טוב :)

נ.ב
אני בוחרת במה להאמין , אנשים מאמינים באלוהים , סנטה קלאוס , חדי קרן או קסמים או באבולוציה .
(לא משווה את אלוהים לשאר הדברים כמובן , זה מה שהצלחתי לחשוב עליו פשוט)
ואני גם לא לגמרי מאמינה בהם ,אני פשוט חושבת שהם חמודים ביחד וזהו.
^ לשפפ לארי זה לא אמונה אתם לא דת ואתם מוציאים את לואי מהארון זה לא מכבד
אנונימית
זה סוג של אמונה , ואני בוחרת להאמין בזה .
ואני ממש לא מוציאה אותו מהארון , אני לא צועקת את זה בשום מקום , אני לא בעמוד מעריצים כלשהו .
ואני אפילו לא חושבת שהוא גיי .
אני סך הכל חושבת שהם חמודים ביחד , מה זה מפריע לך ?
אני לא אומרת שהם יוצאים.
כמה פעמים אני צריכה לומר את זה ....
אני רק חושבת שהם חמודים ביחד .
אני לא חושבת שהם באמת ביחד .
אז דיי כבר :(
אתה רק קלישאה ..
אבל אחד הספרים הכי טובים שקראתי הם לא זה או זה .
זה ספר שבמקור הוא באנגלית אבל מישהי נחמדה תרגמה אותו לעברית ב2015 בערך .
אם תרצי שאשלח תרשמי לי בפרטי :)
^איך להגיד שהוא יצא עם הארי למרות שהוא אמר שהוא סטרייט זה לא להוציא אותו מהארון
אנונימית