12 תשובות
כן יקירה
כן. אבל זה קשה מאוד.

r. george
אם זה או שאני אהיה מתנשא או שאני אהיה משתמש ממוצע בסטיפס, אני מעדיף להיות מתנשא
שואל השאלה:
מי שאמר לא, אתם חושבים שזו התנשאות רגילה או התנשאות שיותר פוגענית?
ברור, אבל זה קשה
טלוי בפני איזה אנשים אתה מביא דעה
כן למה להתנשא אני לא מבין תקטע
מן הסתם..