11 תשובות
בלי הכי טוב עם שוקולד
בלי
רק אבקת סוכר
רק אבקת סוכר
עם*
ועם ריבה אבל גם שוקולד וריבת חלב זה טעים מאוד
ועם ריבה אבל גם שוקולד וריבת חלב זה טעים מאוד
אני אוכלת על שוקולד
עם ריבה
עם ריבת חלב**
בלי איכה
עם כמובן אבל לא יותר מיידי כי אז זה נהיה מחניק
עם! איזו שאלהה
ברור שעם
באותו הנושא: