8 תשובות
ראיתי כאלה בסרטים וזה מבחינה של אופי ולא יופי והשתנתי קצת לאופי של הדמות ואני ממש אוהבת את האופי הזה
תאמת שכן בקטע חיובי לשאוף להגיע לרמה שלו השראה וכאלה
כל הזמן
כן, אבל אנשים שאני מסתכל עליהם "וואו איך בא לי" הם רחוקים ממני שנות אור, ובגלל בעיות בריאותיות ועצלנות אין לי סיכוי להגיע ולו למעט שאליו הם הגיעו
את האמת לא קרה לי עדייןן
לא לא יתא לי עדיין
וואלה כן, קרה.
אדריאנה לימה, כל יום כל היום
אנונימית
באותו הנושא: