9 תשובות
אחושרמוטה בקטע שלך
כן
אנונימית
וואוו כן בהצלחה (:
ברור שהוא בקטע שלך
שואל השאלה:
תודהה^^
אנונימית
לגמריי
זה דיי מובן מעליו
יש מצב שהוא יראה את השאלה ויבין שגם את בקטע שלו אז בהצלחה לכם, רק שתדעי שיש הבדל בין בן אדם ברשת למציאות
כן
לא רוצה להלחיץ אבל זה נשמע כאילו זה יותר מדי טוב,אז פשוט תיזהרי
נפגשתם כבר או עדיין לא?