7 תשובות
מהלחץ כנראה שיש לך קוצר נשימה. תנסי להפסיק לבכות לנשום עמוק ולהירגע
יכול להיות שעברת התקף חרדה.
הלחץ גורם לך לא לנשום כמו שצריך.
שואל השאלה:
אבל אני לא בלחץ אפילו פשוט ראיתי סדרה וזה קרה (גם לא היה קטע עצוב או מפחיד)
אנונימית
אז תנסי לצאת מהמצב המפחיד תעשי משהו שמח שעושה לך טוב
תנסי לכתוב, מה שעולה לך לראש, תנסי לצייר, גם מה שעולה לך לראש תשחררי את הרגשות על הדף
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי זה עבר לי תודה :)
אנונימית