5 תשובות
שירות לאומי
גם אני באותו מצב כמו שלך ועושה שירות לאומי
גם אני באותו מצב כמו שלך ועושה שירות לאומי
צהל זו מערכת קשה ואטומה. אם את מחפשת שיבינו אותך, קצת היגיון - לכי לשירות לאומי.
אם את יותר בקטע של אקשן ומוד של טיול שנתי שלא נגמר - תתגייסי.
אם את יותר בקטע של אקשן ומוד של טיול שנתי שלא נגמר - תתגייסי.
שואל השאלה:
איפה את עושה שירות לאומי?
איפה את עושה שירות לאומי?
פרופיל 72 את יכולה חיר גבולות.
אבל זה קבא 47+ אז אם את בכיוון של לוחמה, תנסי חריג.
למרות שחיר גבולות זה רק בטש... זה עדיין יכול להיות קצת נחמד.
אבל זה קבא 47+ אז אם את בכיוון של לוחמה, תנסי חריג.
למרות שחיר גבולות זה רק בטש... זה עדיין יכול להיות קצת נחמד.
אני מתכננת לעשות בבית חולים לבעלי חיים או בשב"ס
באותו הנושא: