5 תשובות
כולם עשו את זה אצלנו
חח למה לא לספר לאף אחד? אם הוא בן אדם רציני כזה זה קצת מביך אבל אם הוא היה נראה לך סבבה אז תשלחי
שואל השאלה:
זאת בחורה ,
אנונימית
לא רק מביך גם מוזר:()
לפחות זו דעתי
כן