5 תשובות
זה יקר...
אבל אם היא אמרה כנראה זה ירד ואם זה לא ירד תדברי איתה
אל תחזרי אליה זה לא הגיוני תגידי לה שלום ולהתראות .
זה ירד לבד
היא לא הורידה לך בכוונה את הכל
1 שלא תישבר לך הציפורן
2 שהיא לא תפגע לך בטעות בציפורן

לגבי ה100 שקל זה די מוגזם לדעתי אבל טין כבר מה לעשות
היא עשתה לך מילוי אז כן :)
^לא מדובר על מילוי