7 תשובות
לי אישית זה מעלה ממש ^_^
נ.ב אני גם לא מבין מה הבעיה בזה..
אני לא רואה סדרות אמריקאיות אבל לא יודע זה עניין של טעם אני לא מתחבר אליהם.
כלום זה מעלה לי
לי זה לא מוריד ולא מעלה... זה רגיל כזה כמו שאני אומר למישהו שאני אוהבת פרינדס..
שואל השאלה:
^זה שמישהי אוהבת אנימה לא אומר שהיא לא יכולה לשבת לראות איתך סדרות רגילות גם , נגיד אני אישית יכולה לראות גם וגם פשוט יש לי העדפה לאנימה
אנונימית
פשוש:))
מסכים, ומחזק.