12 תשובות
אני אישית סוחט אותם
מושכים אליהם עוד כמוהם
אני חושבת שאני יודעת על מי את מדברת
מניפולציה.
או שבעצמם רעים
או שבעצמם רעים
כי החיים פועלים הרבה לפי אינטרסים.
וכשהאינטרס הוא הדדי אנשים מתבלבלים וקוראים לזה "חברות".
וכשהאינטרס הוא הדדי אנשים מתבלבלים וקוראים לזה "חברות".
כי הם טוקסיק וטוקסיק יודעים איך להשיג חברים ולמרר להם את החיים
לדעתי כל החברים סביבי מזוכיסטיים או משהו,אין הסבר אחר הרי אני לא מסתירה את הפח שאני .
זה תמיד כך ,יש בנו מין המסתורית והקסם וכנראה זה בבחינת תסמונת שטוקהולם.
מלבד זאת...לא באמת יודעת למה אנשים ממשיכים לתקשר איתי ועוד מיוזמתם
זה תמיד כך ,יש בנו מין המסתורית והקסם וכנראה זה בבחינת תסמונת שטוקהולם.
מלבד זאת...לא באמת יודעת למה אנשים ממשיכים לתקשר איתי ועוד מיוזמתם
ביגלל שהם רעים הם מושכים אחריהם אנשים חסרי ביטחון ולחסרי ביטחון אין מה לעשות כי הם חסרי ביטחון
לפעמים אנשים מתבלבלים בין רוע לחוזק, זה גורם לך להרגיש מוגנת באיזשהו מקום.
בכללי זה מושך אנשים בעיקר רעילים בלי יותר מדי הערכה עצמית
בכללי זה מושך אנשים בעיקר רעילים בלי יותר מדי הערכה עצמית
חרא נמשך לחרא
אני יגיד את זה חד וחלק: כשבאנדם רע אתה משום מה יודע לכבד אותו שאדם טוב אליך אתה מזלזל בו זה למה.
תשאלי את החברים שלי :)
אני רעה, אך מנצלת אנשים לחברים שלי כי משעמם לי.
אני רעה, אך מנצלת אנשים לחברים שלי כי משעמם לי.
באותו הנושא: