77 תשובות
אני לא רוצה לדעת אני אני אגיב לסרט מה שבטוח זה שאני הולכת לבכות מלא
אנונימית
אני אתמוטט באמא אבל וואי זה הולך להיות סרט פצצה והפאפארטףאצי שצילמו אותו מהסט פשוט וואו
אממ זה מקדם אותו. וגם אני לאריפאן אז...
מצד אחד אמאלה אני מתרגשת אבל מצד שני הולך להיות שם סצנת ס- אז מפחיד לי
הוא משחק שם הומו לדעתי..
^
א. הוא לא, הוא משחק את הבן זוג של פלורנס בסרט.
ב. אז? וגם אם הוא משחק הומו בסרט זה אמור לשנות לך או משהו?
א. הוא לא, הוא משחק את הבן זוג של פלורנס בסרט.
ב. אז? וגם אם הוא משחק הומו בסרט זה אמור לשנות לך או משהו?
אני מתרגשת כמו ילדה קטנה ברצינות התמונות מהסט היו הדבר הכי יפה שראיתי בחיי אז אני מתה לדעת מה יהיה בסרט וואילגלגתד
אנונימית
שואל השאלה:
כןכן התמונות מהסט מושלמות והוא נראה כמו אלוהים
כןכן התמונות מהסט מושלמות והוא נראה כמו אלוהים
אנונימית
יהיה שם סצנת ס*ס?!?! אלוהים אני אבכה
אנונימית
כע כבר צילמו^^
וכע כבר שתיתי אקונומיקה
וכע כבר שתיתי אקונומיקה
^^
מה הבעיה שיהיה שם סצנה כזאת לא הבנתי
מה הבעיה שיהיה שם סצנה כזאת לא הבנתי
לא יודעת מה איתכן אני מקנאה בשחקנית
אנונימית
^
כןן
כןן
אמאלה אבל באמת תוכלו לראות אותו עושה את זה???? כאילו- מצד אחד זה הארי אבל מצד שני זה הארי
קיצר אני לא יודעת מה לחשוב על זה אבל בינתיים רק בכיתי:)
קיצר אני לא יודעת מה לחשוב על זה אבל בינתיים רק בכיתי:)
נכום שהוא זמר, אבל הוא גם שחקן. הוא מקצועי מספיק כדי לעשות סצנות כאלה ואם יש לך בעיה עם זה או שלא נוח לך לצפות בסרט הזה אז אל תראי או שתעבירי את הקטע הזה.
כמו כן אף אחד לא כך כך יודע אם יהיה סצנה כזאת אז אל תתפסו אותי במילה
כמו כן אף אחד לא כך כך יודע אם יהיה סצנה כזאת אז אל תתפסו אותי במילה
^מסכימה איתך
אנונימית
שואל השאלה:
כןכןכןכן כלכך^
אני מתרגשת רצח לראות אותו משחק שם
כןכןכןכן כלכך^
אני מתרגשת רצח לראות אותו משחק שם
אנונימית
^^^וואה וואה לקחת קצת קשה.. אני מודעת לזה שהוא שחקן והכל טוב סתם אמרתי שקצת מוזר לי לחשוב על זה זה הכל..
קיצר תהיה חוויה וגם נכניס לו עוד קצת כסף לכיס מקסימום (לא שחסר אבל כן)
קיצר תהיה חוויה וגם נכניס לו עוד קצת כסף לכיס מקסימום (לא שחסר אבל כן)
לא לקחתי קשה בובי בסך הכל הסברתי לך שאם יש לך בעיה עם זה אז אל תראי/תעבירי את הקטע הזה. אם זה מוזר לך אני שניה אתקשר למפיקים של dwd ואני אגיד להם לבטל את הסצנה הזאת כדי שאת לא תרגישי מוזר❤
^מה ישלך מה את יוצאת עליה ככה
אנונימית
צוחקים קצת תרגעי
מה שכתבת לא נשמע צחוקים נשמע שאת כועסת על סתם אבל אוקי כנראה שקראתי את זה לא נכון..
אנונימית
נעע אני סתם צינית אבל כן יש לה בעיה שתעביר תקטע או שלא תראה זהו
אין לי בעיה שתהיה סצנה כזאת, פשוט הקנאה...
אנונימית
אמאלהלהללה כשיצא הסרט אני ככ יתרגש באמת אני ארוץ לראות אותו ואז יבכה על מה שיש בסרט כי הוא בעל של מישהי או משהו
אז שלא תראה את הסרט זה כזה פשוט.
למי שיש בעיה עם זה שהארי ככל הנראה יעשה שם סצנה כזאת שידלג על הקטע הזה או שלא יראה. אני אישית ממשל א אדלג על סה בובי
למי שיש בעיה עם זה שהארי ככל הנראה יעשה שם סצנה כזאת שידלג על הקטע הזה או שלא יראה. אני אישית ממשל א אדלג על סה בובי
מדהים בובי צפייה מהנה❤
תודה בובי גם לך❤
זה מוזר כי זה... הארי... אני יודעת שהכל מקצועי וזה וזה טוב שהוא מפתח תקריירת משחק שלו אבל זה... הארי! זה לא מתאים לאופי שלו וזה... הקיצר שיהנה לו אני רק מעודדת
מה זה לא מתאיפ לאופי שלו אני בוכה למה אץ צכירה את האופי שלו? את שמעת פעם את מדיסן? אחותי ממתי את הבסטי של הארי ולא ידעתי מזה אני בוכה לא מתאים לאופי שלו עאלק
^לא הבנתי מה את מתחילה לצאת פה על כולם?? היא אמרה את דעתה. זהו. כשהיא אמרה אופי היא התכוונה לאיך שהיא מכירה אותו כמו כולנו. לא לאופי שהיא מכירה בתור בסטי שלו או משהו.
אנונימית
היא לא יוצאת על כולם היא גם בטח מטוויטר, היא רק מגיבה אל תקחו קשה
אנונימית
^^ כןן אמאלה מה יש לה אני בוכה היא כל שנייה יוצאת פה על אנשים שתנשוםם
אנונימית
^אז שתפסיק להגיב ככה ומה הקשר זה שהיא מהטוויטר
אנונימית
^
אה סבבה אז אני דקה אתנצל מעומק ליבי
באמת מה את כאילו רוצה ממני אני בוכה
כאילו אני בןכה מצחוק מהתגובות פה איך מצפים ממני לקחת אותה ברצינוץ אחרי שהיא אמרה שזה לא האופי שלו נו הורגים אותי פה רציני.
חלק מהאופי שלו זה לכתוב שירים על בליפ אז כאילו רציני מביך שלך הלכתי להסטרים מדיסן
אה סבבה אז אני דקה אתנצל מעומק ליבי
באמת מה את כאילו רוצה ממני אני בוכה
כאילו אני בןכה מצחוק מהתגובות פה איך מצפים ממני לקחת אותה ברצינוץ אחרי שהיא אמרה שזה לא האופי שלו נו הורגים אותי פה רציני.
חלק מהאופי שלו זה לכתוב שירים על בליפ אז כאילו רציני מביך שלך הלכתי להסטרים מדיסן
די מה קשור לזה שאני צהטוויטר די אלוהים שיעזור ךי לפחות אני לא סטאן אינסטגרם אן יותר גרןע טיקטוק עם מי אני מתווכחת גאד אבל האמת כיף לי ךצאת פה על אנשםי זה מעסיק אותי
תאמיני לי שאני צוחקת יותר ממך למאו ולא אכפת לי מאיזה סטאן את אני לא הקשרתי את טוויטר בכלל זאתי שהגנה עליך הקשירה את זה
ומה זה משנה אם אני סטאן אינסטגרם או סטאן לאדעת מה אני בכלל לא אף אחד מהם אני מעריצה שלהם וזהו.
ומה זה משנה אם אני סטאן אינסטגרם או סטאן לאדעת מה אני בכלל לא אף אחד מהם אני מעריצה שלהם וזהו.
אנונימית
טוב עזבי איפה הלארית בא לי לריב איתה על זה שתתחבר משעמם לי
טוב נשבעת שעשית לי את הלילה
יאלה תהני
יאלה תהני
אנונימית
תודה לולי
בבקשה בובי
אנונימית
זה יהיה מוזר לראות את האיידול שלנו בסצנה כזאת.
אבל אני אצפה בסרט(:
אבל אני אצפה בסרט(:
נעע לי זה לא יהיה מוזר כי הארי הוא שחקן אז זה לא אמור להיות מוזר
ברור אבל לראות את האיידול שלך עושה את זה זה מוזר קצת, ברור שיעשה מה שבא לו וזאת העבודה שלו, פשוט זה יהיה מוזר לראות את זה, שתביני שאני מעריצה אותו 6 שנים מגיל 8 ופתאום לראות את מי שאני כל כך אוהבת בסצנה כזאת זה מוזר קצת
שואל השאלה:
אני רק מקנאה בשחקנית שתשחק איתו את הסצנה הזאת^
אני רק מקנאה בשחקנית שתשחק איתו את הסצנה הזאת^
אנונימית
אני מקנאה בהארי שהוא משחק עם פלורנס אהובתי
את מדברת עליי?
מי שרשמה בא לה לריב על הלארית
בוקר טוב נראלי שזאת את אבל אני לא סגורה על סה
את לא האנטי לארי הזאת?
כן זאת היא נראה לי
היה לה פעם תמונה של נייל
כע^
שואל השאלה:
היייי בבקשה בלי ריבים של אנטיז ולאריז בתשובות בבקשה!! זו שאלה על הארי אז אל תהפכו את זה לריבים בין אנטיז ללאריז
יום טוב❤❤❤
היייי בבקשה בלי ריבים של אנטיז ולאריז בתשובות בבקשה!! זו שאלה על הארי אז אל תהפכו את זה לריבים בין אנטיז ללאריז
יום טוב❤❤❤
אנונימית
^^^זאתי אם התמונה של נייל זאת מישהי אחרת
אנונימית
אבל יש להם אותו שם
כע היה לה תמונה של נייל מהאלבום
^חחח לא זאת לא אותה אחת... אם התמונה של נייל זאת מישהי אחרת
אנונימית
לא נראלי היא התכוונה בעיה בעיה בעיה זה פשוט מביך לראות את האיידול שלך עושה סצנת סקס ליטרלי כל האינסטגרם/טוויטר/טיקטוק כותב את זה שזה הולך להיות אווקורד וכזה זה לא חדש..
אנונימית
^^^כן זה קצת היה נשמע שיצאת עלי אבל סבבה
ואמרתי שקצת מוזר לי לא אמרתי שתתקשרי להגיד להם את זה כי חבל על הטרחה כבר עשיתי את זה
אניווי אני אעדכן אם הם יורידו בסוף ותודה על העצה3>
ואמרתי שקצת מוזר לי לא אמרתי שתתקשרי להגיד להם את זה כי חבל על הטרחה כבר עשיתי את זה
אניווי אני אעדכן אם הם יורידו בסוף ותודה על העצה3>
^^ואני בטוחה שמי שתהיה לה בעיה עם זה תדלג אל תדאגי אף אחד לא מתלונן
אני לא מתחילה לריב רק אלתי אם זאת היא ואני לא מתחילה לריב רק שתדעי את ממש חמודה
שואל השאלה:
אם את מדברת אליי אז תודהה❤❤
אם את מדברת אליי אז תודהה❤❤
אנונימית
בבקשה❤
מה קורה
^בסדר בובי איך את
אנונימית
האם את אותה האנונימית מהשאלה השניה או שאני הוזה
רגע מה^
כןאב לי הראש מהתשובות פה^
כואב לי הראש רק מלקרוא את השם שלך
^אוי בובי רוצה כדור?
אנונימית
אני אשמח שיאכל את כל הקופסא^
הא
נו אבל תמשיכו זה מעניין אותי
אנונימית
אני מתה מהאנונימית
היא כמו החברה המחממת בצד
היא כמו החברה המחממת בצד
וואי כן חח
לולל
אנונימית