8 תשובות
הימני של הדו סטרי לאמצע החד סטרי
אנונימית
שואל השאלה:
ממש לא
ממש לא
אנונימית
כן
כן. ימני לאמצע כי בחד סטרי זה לא באמת משנה זה חד סטרי לכן את צריכה להיות באמצע, כדי לא לאפשר לעוד מכונית להגיע איתך
אנונימית
בעקרון זה פנייה מימין לימין
תמיד תגיעי לימין של הדו סיטרי כדי לפנות לפנייה ימינה
וכן בחד סיטרי את בעצם נוסעת באמצע של הכביש ולא צמודה לימין
תמיד תגיעי לימין של הדו סיטרי כדי לפנות לפנייה ימינה
וכן בחד סיטרי את בעצם נוסעת באמצע של הכביש ולא צמודה לימין
למה באמצע הכביש?אי אפשר ש2 יסעו בכביש חד סטרי באותו קו?
במקרה וזה לא 2 נתיבים לנסיעה בחד סיטרי אם זה 2 נתיבים או 3 נתיבים לנסיעה,ננסה תמיד להיצמד לימין (מעדיפים) אבל אם זה רחוב צר עם 2 מכוניות שחונות בצדדים אז ניסע כאילו באמצע כי זה גם ככה נתיב אחד
אוקיי תודה
אז כן יכול להיות בכביש חד סטרי 2/3 נתיבים
אז כן יכול להיות בכביש חד סטרי 2/3 נתיבים
באותו הנושא: