4 תשובות
את קיבלת כנראה זה לא צריך לכאוב תמיד
לא לכולן זה כואב, ואם את 12-14 זה מאוד הגיוני..
בקשר לעצבים, לא כולן עצבניות אבל כן יש רגשות שמתחלפים מהר וזה בדרכ קורה תוך חצי שנה ככה שמזהים שהרגשות משתנים מהר
לא תמיד את חייבת להיות עצבנית ולא לכולם כואב ואם קיבלת אז מזל טובב
זה בתחילת המחזור ככה לי נגיד יש בערך פעם אחת בשנה כאבים
אנונימית