11 תשובות
מה זה השאלות של הלא האלה חחח
ספרות זה דמיון
אבל אני הייתי רושמת בא
שלא מסביר את כל הבית בכך שמשתמש במטאפורה שכאילו העץ זה הבית, אז הוא מסביר על כל מקום בבית, הגזע, העלה, השורשרים שזה ההתחלה
זה כיתה ז או משהו כזה?
המשמעות של המילה לא נמאת בתוך המשפט - בבית הראשון לא לומר את הכל ובבית השני לא לעבור את כל הגבולות. כלומר, בבית הראשון - יש דברים שעדיף להסתיר ולהחביא, ובבית השני - יש גבולות שאסור לעבור, שצריך להשאיר את שאחריהן בלתי מושג ונגיש.
שואל השאלה:
זה כיתה ח
אנונימית
לא היה עדיף לפתוח שאלה אחרת? איזה שאלת חקר?
כיתה י? שירי אהבה או זהות? איזה שירים? ומה הכוונה בשאלת חקר?
וואו... מתעללים בכם. מה צריך להיות האורך של העבודה בסוף? תוכן עניינים עושים בסוף העבודה. מה חלקי העבודה שאת צריכה לעשות?
הייתי משווה בין חול אפסי וכשצלצלת רעד קולך. אלה גם שני שירים קלים וגם שניהם מדברים על פרידה. אחד מדבר בקול של אישה והשני בקול של גבר. שניהם פונים לנמען/ת שעוזב/ת אותם/נפרדים ממנו. שאלת מחקר יכולה להיות ההבדל באופן בו מוצגת פרידה דרך עיניים גבריות בשירת זך ועיניים נשיות בשירת רביקוביץ
אני לא מבין את העבודה. זה שלב בעבודה שצריך לכתוב בו ראשי פרקים? לפי מה אתם אמורים לכתוב אותם? מה כל העבודה שאת צריכה לעשות?
את אמורה להגיש ראשי פרקים לפני שאת כותבת את העבודה?
אבל לא ככה כותבים עבודה. את קודם כל כותבת את הפרקים ואז את תוכן העניינים.
ביקשו מכם מקורות מידע?
בגדול עבודה מורכבת משלושה חלקים - סקירה ספרותית, דיון ומסקנות. אז הפרק הראשון יכול להיות סקירה ספרותית. את הדיון אפשר לפרק לכמה ראשי פרקים עם רוצים: א. יחסו של המוען לנמענת ולפרידה ממנה בשירו של זך, ב. יחסה של המוענת אל הנמען ולפרידה בשירה של רביקוביץ, ג. הדמיון בין יחסם של המוענים בשני השירים אל הנמענים ואל הפרידה. ד. השוני בין יחסם של המוענים בשני השירים. ואז ראש הפרק הבא הוא כבר המסקנות. וזהו. + בהתחלה מבוא ובסוף ביבליוגרפיה.
מה השירים?