8 תשובות
מוקדם מידי
קצת מוקדם בשביל שבוע
לא
שואל השאלה:
אז עוד כמה זמן זה יהיה בסדר להציע? השיחות שלנו ממש זורמות ואפילו דיברנו בפלאפון פעמיים
אנונימי
תחכה עוד שבוע שבועיים
אנונימית
למה לחכות?
לדעתי בסדר גמור להציע להפגש. אולי לדבר עוד כמה פעמים בטלפון או בפייסטיים.
חוץ מזה, לדעתי לגיטימי.
שואל השאלה:
מבחינתי לצאת איתה עכשיו אבל אני פשוט לא רוצה שהיא תילחץ מזה או תחשוב כל מיני דברים עליי אם זה נחשב מוקדם מידי להציע עכשיו והכל..
אנונימי
אם אתה חושב שזה בסדר אז אל תשאל בכלל
תיהיה בטוח בעצמך
ואם אתה חושב שזה סבבה להציע לה אז זה בסדר גמור וזו החלטה שלך ולא של אף אחד מפה

בהצלחה!