10 תשובות
לא
לא חושבת אבל בכל זאת מעדיפה רק אחד (לפי המצב רוח זה משתנה :)
לא
ברור הלבן יותר טעים
בטחח, הלבן בטעם וניל והורוד בטעם וניל עם קצת תות
אנונימית
שואל השאלה:
אין ללבן אבל טעם של וניל, יש לו סתם טעם מתוק
אין ללבן אבל טעם של וניל, יש לו סתם טעם מתוק
אין הבדל
ורוד יותר טעים כזה
הורוד יותר טעים בשבילי
לא
באותו הנושא: